Direktlänk till inlägg 4 september 2012

Ändringen skedde just nu

Av Susanne - 4 september 2012 18:28

Från sterotypt grått till en en bakgrund som kan ge vem som helst ett pskotiskt syndrom. Verklighetsuppfattningen rubbas ganska drastiskt och man tror man befinner sig i Ankeborg kanske ?

Nåja, det speglar kanske lite bilden av vart jag bor...typ Ankeborg fast inte så städat.


Ett mer psykodeliskt mönster kanske....ska tänka på det. Sen ! Sinnena måste vara i balans och hjärtat och själen få lite stimulans....Eller är det kanske just överstimulering dom får av sånt här mönster ?

Sen, sa jag ju ! Jag ska tänka på det sen.


Första bloggen är det ju inte ...mycket konstigt första inlägg då. Jag kom hux flux inte in på min förra blogg. Den ligger på en annan plats förresten och inte här.

Nekad inloggning, helt enkelt. Och inte har jag en suuuuusning om varför heller...


Skit samma ! Skrivklåda och ett huvud som är alldeles för fullt för att inte tömmas på denna lila bakgrund.

Nu ska i alla fall ungarna snart på judo och Robinson missar jag till råga på allt. Men livet går vidare för det. Om jag var lite mer rörlig själv så skulle jag nog välja att träna judo.....snacka om uppvärmning. Andra idrotter kan slänga sig i väggen.


Förmodligen har jag skrivklåda fler gånger idag. Har förresten redan tröttnat på det här lila grejset...ibland går det undan...ibland inte

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne - 4 september 2012 16:41

En gång i livet ska vi kanske alla blogga ? Även jag ? Det är ju faktiskt ganska mycket konstigheter som händer i tillvaron och som kanske måste luftas via ord just så här i cyberrymden....Själv bor jag typ mitt i ingenstans efter mycket om och men. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards